Ed Driscoll

SURPRISE, SURPRISE

It turns out that al Jazeera, the Arab TV network, was on Saddam’s payroll, writes Stephen F. Hayes.

And in their own way, so was CNN, of course.

The jury is still out as to exactly why the BBC was so biased towards the Baathists, however.