02-16-2018 12:28:03 PM -0800
01-23-2018 09:55:12 AM -0800
01-18-2018 11:02:22 AM -0800
01-09-2018 01:54:15 PM -0800
12-22-2017 09:40:32 AM -0800
It looks like you've previously blocked notifications. If you'd like to receive them, please update your browser permissions.
Desktop Notifications are  | 
Get instant alerts on your desktop.
Turn on desktop notifications?
Remind me later.

How the New York Times and Charlie Savage Lie

Savage presents her answer as if it contains an urban myth.  Savage fails to note that True the Vote produced business records and voluminous written reports of the eyewitnesses to this voter fraud.

Of course, we have come to expect bias and errors from the New York Times.  Savage’s own story has this confession of error at the end:

Correction: December 13, 2011, Tuesday

This article has been revised to reflect the following correction: A previous version of this article misstated when Robert Driscoll worked for the Justice Department's Civil Rights Division; it was in the administration of George W. Bush, not Ronald Reagan's. (And a previous correction misstated that it was the elder George Bush's administration.)

But wait… when you read the article, there is no mention of Robert Driscoll.  A mistaken correction, perhaps?  Not really.  You see, Robert Driscoll appeared in the original version of the story.  Adding the Englebrecht quote required Savage to purge Driscoll because we know Savage can’t bear to have more than one source that opposes his own world view.

One suspects that even if his managing editor Dean Baquet knew about Savage’s errors and false statements, he wouldn’t care.  After all, accuracy at the New York Times is no longer as important as the agenda.  Three cheers for Charlie and a job well done.