Washington Post Defames Andrew Breitbart

What is good for the goose isn't good for the gander.  Helena Andrews at the Washington Post has this reckless column about Andrew Breitbart and Shirley Sherrod.

In it, Andrews falsely states that Breitbart "published a doctored video" of Sherrod's racist confession at an NAACP convention.  In fact, Breitbart published all that had been given to him, including the portion of the video where Sherrod is redeemed by confessing that she should not have been making decisions on the basis of race. Breitbart also published the portion where Sherrod admits making adverse decisions toward a white farmer because of his race.

No matter to Andrews. Instead she presents a narrative as if Breitbart cut and pasted and deleted words such as "not" from a video. Claiming the video is "doctored" is patently false. But Breitbart isn't around to sue Andrews and the Washington Post.  The defamation lawsuits only go one way, with Sherrod as a plaintiff trying to enrich herself at the expense of Andrew Breitbart's widow and children.