September 14, 2007

THOSE LAYERS OF EDITORS AND FACT-CHECKERS fail again: “A former consultant to ABC’s investigative unit admitted yesterday that he put his name on a purported interview with Barack Obama that he never conducted.”

And there’s more here: “The French Defense Ministry on Friday debunked the credentials of a former ABC News consultant who claimed to have worked as an adviser to the ministry, saying the man was just an intern for five months.”